Mijn verlichting werkt niet.
Toeter en starter/onderbreker werken wel.
Ik heb de schakelaar uitmekaar gehaald ik krijg groot licht, dimlicht en achterlicht aan de praat alleen allemaal afzonderlijk.
Het is dus de bedoeling dat voor en achter licht het doen en eventueel ook nog groot- en remlicht.
Ik ben van plan een nieuwe schakelaar te kopen maar door met de draadjes te rommelen moet het toch mogelijk zijn provisorisch het voor en achterlicht tijdelijk te laten werken.
Als je het achterlicht wil laten werken met zowel groot- als dimlicht heb je de grijze draad nodig (afhankelijk van het model). Die geeft namelijk onafhankelijk of je groot- of dimlicht voert spanning door naar je achterlicht. Verder moet de bruine draad ook aangesloten zijn (=massa).
Vwb de koplamp, als je een ronde koplamp hebt, gebruik je alleen de bruine, witte en blauwe draad uit de kabelboom (resp. massa, dimlicht en grootlicht). Voor een rechthoekige is een extra "stadslicht" aansluiting, daar kun je een grijze draad op zetten (net als het achterlicht). Voor de rest is het hetzelfde. Kijk op de kap welke aansluitingen voor dim- en grootlicht zijn en welke massa.
Verder kun je ook even doormeten of je lamp nog goed is of dmv een andere spanningsbron (12 volt) kijken of deze wel brandt.
Over het remlicht heb je 2 stuurschakelaars nodig (elk 1 in de remhevel), 2 aansluitingen (geel en groen) uit de kabelboom en een groene draad naar achteren aangesloten op de remlichtaansluiting van het achterlicht. Als je dit niet hebt, kun je deze zelf fabriceren behalve de stuurschakelaars.