bedankt ik laat wel weten of hij het doet ga morgen proberen een membraam ophalen bij de lokale bromboerHet membraam laat dam wel mengsel door maar onregelmatig, en dat willen motortjes niet.
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=8712 Dit lijkt me een originele.
http://www.tomoshop.nl/catalog/tomos-me ... p-849.html Deze ook.
Succes. Laat het weten als ie daarna weer werkt.
ik zal proberen maar ik krijg nu ook bij het kicken een beetje piepend geluid wat is dit?Gooi eens wat benzine in de cilinder en kijk wat hij dan doet, als hij dan even loopt krijgt hij niet genoeg benzine(half verstopte benzinekraan)
[ Post made via Mobile Device ]
nee net zaterdag nieuwe gehaald daarna heeft hij gelopen en toen smoorde hij op een gegeven moment af en nu doet hij net niks meer?zit je uitlaat niet dicht ofzo? want als je membraam goed werkt hij vonkt goed en krijgt benzine moet hij gwn lopen
Ok ik denk dat ik vant weekend ook maar ff kijk bij de insteking en alles ff na lopennouja ken een verhaal van een nieuwe uitlaat die dicht zat, maar het zal idd niet.
de verhouding weet ik niet, ik heb zelf een airsal en heb daar een puch 70cc hd kop op zitten.
ik had zelf bij me ontsteking een probleem dat me vliegwiel over me kukas was gegaan, ik had ook een vonk, kon een klein stukje rijden en toen stopte hij er ook mee, misschien dat het kan?
Vlotterbakje dat lekt kan het rubberen pakkingtje zijn die in het bakje zit (in die rand), of een vlotter/vlotternaald die niet helemaal soepel loopt. Even carb schoonmaken met compressor enzo.mijn vlotterbakje lekt veel als ik rijd. en met uitlaat zitten zwarte sputters op maar ik.hoorde dat dat te veel olie is in de benzine maar wat is de goede mengverhouding ik rijd nu 1:40
mvg brian
Ik zei vlotternaald, niet gasnaald... xdja wss zit dat rubbertje van je cabrateur niet goed.
en een gasnaald kan niet want die zit er niet in
1:40 is wel erg vet gemengt daardoor krijg je idd meer kool aanslag en heb je meer kans dat alles dicht gaat zitten
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten