Normaalgesproken rijd ik ongeveer 25 km/u de hele tijd.. Hij maakt nooit echt toeren, en aan het begin van de rit altijd wat langzamer, ff warmlopen enzo..
Maar vanochtend trok hij in een keer door naar de 30/33 km/u!! ik denk: ok lekker, hij rijd gewoon de hele tijd boven de 30, maar ik was bijna op school, had iets van 6 km gereden, en dan begint hij opeens onwijs te knallen en te ploffen bij de uitlaat, hij houdt in en valt uit, hij gaat nog een paar keer aan en uit en toen was t over..
Ik sta daar dus langs de kant, ik probeer een paar keer te kicken en hij slaat weer aan, om gelijk weer uit te vallen! Ik probeer het nog 10 keer, elke keer beetje gas geven, maar hij loopt maar niet stationair.
Na een tijdje kicken gaat hij even aan, ik rijd een stukje, en het begint opnieuw. Uitvallen enzo, maar ik krijg hem na een paar knallen en ploffen weer aan de praat en ik rijd met 30 km/u naar school.
Toen ik smiddags naar huis reed was er niks aan de hand, ik rijd nog steeds 30 maar ik was bijna thuis, ik kwam een bochtje uit en hij zakt ineens terug naar de 25 !! Echt vreemd, hij reed weer zo hard alstie gisteren ging, hij maakt weer geen toeren enzo..
kan iemand voor deze rare dingen een verklaring geven ofzo?? ik snap dr geen reet van

het is een snorfiets, a3 s25 uit 1990, 1speed, proma GP...