Update's onderaan
optie's: open luchtfilter (eigen ontwerp super easy)
chrome achterbrug roest niet anders was egt weg gerot
technigas next
contact slot
orginele 25cc cylinder en kop
tandwiel verhouding 26-28
wil 2 chrome voorpoten als iemand weet 2de hands maar niet krom want heb 2 poten liggen maar die blijken niet te passen van ebr racing maar de rest van die voorvork paste wel
ik heb hem zelf helemaal strak gezet en door een vriend die spuiter is laten spuiten resultaat gewoon een nieuwe tomos om te zien bagage rek was orgineel zwart heb ik zelfde wit als velgen laten spuiten.

zelf verzonnen luchtfilter lekker geluid en toch wordt de luch genoeg gezuiverd.
ik wou geen power filter omdat dan je zijkap er niet op past meer.

uiteraard een technigas next (1 minpunt hij roest naar 2 maanden al echt jammer voor zoon dure uitlaat)

contact slot heb ik zelf gebouwd door kabels van dodemans knop want ik was het zat steeds dat hangslot te gebruiken voor 2 minuten

Foto's van het Opknappen

hier had ik alles eraf gehaaald wat er af moest.

gaatjes in men spatbord dichtgelast zat eerst dat oranje stuk plastic

Update 15-4

schuimfilter van yamaha aerox met een home made steun en paar slangen klemmen was het een eitje om te monteren hij loopt hier geweldig op nog beter als eerst op mijn home made lucht filter.
en door deze luchtfilter kunnen gewoon mijn kappen erop want anders had ik het ook niet gedaan daarom heb ik geen orginele tomos power filter want dan past die kap niet meer.
update 18-4
zaterdag gaan we weer ff tijd erin stoppen ga morgen een spuitbus fel blauwe lak en blanke lak halen dan ga ik zaterdag men rem hevels en kickstarter spuiten want die zijn beetje beschadigd door slijtage. en een stuurrol op men stuur zetten op die stang die in het midden van je stuur zit.
update 16-5
ben vandaag men andere velgen aan het spuiten want men banden waren kaal dus had op met reserve velgen nieuwe banden laten leggen. zijn mooie banden nu alleen de velgen nog oranje spuiten en dan zien ze er weer geweldig uit.
heb 28cm zwart-chrome veren eronder gezet beter als die verrotte standard zwarte 26cm, en morgen chrome kickstarter monteren kwam er gister achter dat ik die 1 had liggen en had er bijna al 1 besteld:P
foto's volgen nog