haha ik dacht: laat ik ook maar eens proberen iemand te helpen in plaats van alleen maar dingen vragen..stationair loopt hij niet zegt hij.
Wat is de kleur van je bougie? en je moet ook een 15mm spruitstuk halen anders heeft een 15mm carb ook geen zin.
Hij rijdt nu wel al wat sneller als ik vol gas geef..stationair loopt hij niet zegt hij.
Wat is de kleur van je bougie? en je moet ook een 15mm spruitstuk halen anders heeft een 15mm carb ook geen zin.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Ik weet nie hoe jj die stand op bromstand set..in combinatie met een bromkop en ontsteking op bromstand loopt die nog beter
En wat nou als jj die schroef dr sowat uitdraait en hij doet het nog? Kleienere sproeier dan? Heb nu 62 wil naar de 60als hij gas geeft zonder dat je aan de gashendel zit dan moet je idd de stationairschroef terugdraaien. Dus hat ties toch gelijk
Ga zo ff kijke..die schroef zorgt alleen dat je 'minder' gas geeft.
Ik vroeg om je bougiekleur zodat ik weet of je sproeier groter of kleiner moet.
Staat in de wikiGa zo ff kijke..die schroef zorgt alleen dat je 'minder' gas geeft.
Hoe zet je dat ding op bromstand dan?
[ Post made via Mobile Device ]
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Wat voor ontsteking heb je? en er is gewoon een FAQ over geschreven.Ga zo ff kijke..die schroef zorgt alleen dat je 'minder' gas geeft.
Hoe zet je dat ding op bromstand dan?
En als je je carb er afhaalt, kan je in je spruitstuk kijken.. Klopt het dat als daar geen buisjj in sit dat die dan ontgrenst is? Of sit dat in ut schuine gedeelt van dat spruitstukkie?
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten