Wel vaag dat je je stuur niet onder controle kan houden als je met 40 over drempel gaat, lutser
''Doe je dit niet, ben je een eigenwijze big.''
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Wel vaag dat je je stuur niet onder controle kan houden als je met 40 over drempel gaat, lutser
Met een 14/9 carburateur een sproeier 60 monteren is zeker een geval van valse lucht. Ik kan je alleen niet vertellen waar deze precies zit. Aangezien de deotest niets heeft opgelevert zou ik het gaan zoeken in een krukaskeerring die versleten/ kapot is. Die achter de ontsteking levert niet zozeer het bekende witte walmen op zoals die aan de versnellingsbakzijde, maar kan wel degelijk een oorzaak zijn.Net even sproeier 60 getest daarmee liep hij erg netjes stationair en leek ook beter te lopen(door te trekken) volgens mij mag ik dus concluderen met mijn 50cc dmp gietijzer, 14/9 carb, bullet uitlaat mijn sproeier dermate hoog moet dat ik ergens las heb van valse lucht..
Of heeft iemand andere ideeen?
[ Post made via Mobile Device ]
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten