Ik ben echt een totale nitwit op dit gebied, dus ik hoop echt dat iemand me kan helpen. Ben bang dat de Brommerboer alleen maar geld uit mijn portemonnee klopt namelijk.
Van de week is mijn ketting van mijn Tomos afgelopen en deze zat vast. Ik heb deze er weer op laten zetten en gelijk de ketting in late korten.
Nu als ik rij, hoor ik telkens een tik links achter. Het lijkt net of er een stuk plastic ergens tegen aan komt. Dit is niet de hele tijd, maar af en toe. Vanmorgen hoorde ik dit ook en daarna ging de brommer ineens sneller rijden (hier was ik wel blij me, want hij kwam boven de 30 uit) maar vervolgens bij het eerste beste stoplicht sloeg hij af. Ik kreeg hem moeilijk aan en nu draait hij niet meer stationair. Gas geven gaat prima, rijden ook, maar zodra ik het gas los laat of stil ga staan, slaat de brommer uit.
Wie kan mij van advies voorzien??? Ik heb al vaker meegemaakt dat ik bij de brommerboer altijd meer aan de hand blijk te hebben, dan waarvoor ik kwam en krijg dan altijd de leukste rekeningen...
Help me please!