Berichtdoor ArieBoer » 14 aug 2012 19:29
Hallo Ping
Zo weet niet zeker of ik je nu al had gemaild maar alles werkt weer op de tomos, heb er op de zaterdag voor de vakantie naar gekeken en ook startmotor er af gehaald en ook de kap aan kickstart zijde.
Zag er mooi en schoon uit allemaal alleen start motor ging moeizaam rond, heb heb dus open gemaakt en was een ramp om in elkaar te krijgen met die koolborstels en veertjes.
In elkaar draaide de de andere kant op echt waar m,n buurman heeft het ook gezien. dit komt waarschijnlijk door het anders om monteren van de kab over de spoel + en - anders om. Weer uit elkaar en in elkaar en obnder tussen ook even met de tomas hobby shop gebeld.
Draaide de goede kant weer op maar kan hem met m,n vingers tegen houden ik was er ff klaar mee.
Afspraak gemaakt met hobbyshop om de boel eens te bekijken/ maken.
Wel nog even accu volgelaaden dacht kon wel eens minder zijn en was 8,3 volt.
Op vakntie gegaan en weer thuis wel idee van (vor ik naar de hobbyshop ging mischien als ik het weer in elkaar zet doet ie het.
Maar dacht dat bekijken we daar dan wel had toch nog wel paar andere dingetjes
Daar aangekomen alles in elkaar gezet start motor was ook met volle accu niet tegen te houden en ja hoor hij werkte weer.
Dacht dat scheelt me een hoop geld, dus tomos verder helemaal ff nagelopen ander sproeertje er in tip over de ketting choke en gas afgesteld ander bougietje er in en hij rijdt weer top.
Was ik voor paar tientjes weer gered en hoop dingetjes geleerd
Jij bedankt en tomos plezier
Arie