ok sorry niet gezien dat ik in de wiki zat zoals jullie waarschijnlijk wel gezien hebben was dit mijn eerste bericht hier

ik zal binnenkort ook ff een voorstel berichtje doen als ik tijd heb.
maar goed ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat het niet mijn pakking is van mijn carterkap omdat het echt in het midden lekt en die naad mooi droog blijft. het is dus echt bij de middelste naad waar de 2 carterhelften bij elkaar komen. nou zit ik dus te denken ik krijg eind dit jaar een leuk bedragje terug van de energiemaatschappij dus dan ga ik mijn tomos helemaal open laten gooien om krukaslagers en dergelijke te vervangen, alleen ik heb mijn tosje eigenlijk wel nodig. kan ik in de tussentijd de midden naad afdichten met een goede laag vloeibare pakking of iets dergelijks? gewoon zodat het ff niet lekt. ik weet het is een beun oplossing maar heb nu het geld niet om de brommer helemaal open te laten halen. ik dacht dus als ik mijn blok leeg laat lopen helemaal ontvet en schoonmaak en dan dus die vloeibare pakking over de naad heen als een soort van seal.. iemand hier ervaring mee toevallig? alvast bedankt voor jullie hulp en nogmaals mijn exuses voor de fout
owja nog ff antwoord op de vraag of de bout dol is of de carter. ik weet het eerlijk gezegd niet want ik krijg hem er niet uit en heb nog geen tijd/zin gehad om het deksel eraf te schroeven

ik zal morgen wel eens kijken maar voor de tussentijd de vraag iemand nog een goed carterkapje liggen in de buurt van doetinchem? ik heb een auto dus een beetje afstand is niet erg maar om nou naar bijv friesland te rijden voor een kap

bvd gr bert
[ Post made via Mobile Device ]