Ik ben matthijs paulusma en ben 21 jaar en woonachtig in het mooie friesland.
ik was al lang van plan mij te vestigen op dit forum en dat is er dus nu dan ook eindelijk van gekomen.
Een half jaar geleden kon ik een tomos a35 kopen die 2 jaar stil had gestaan in een schuur,
ik had wel interesse en ben direct maar even langs geweest, hij zag er ondanks het stof goed uit.
er hoefde niet veel aan te gebeuren aleen maar een nieuwe benzine slang. zo gezegt zo gedaan en de volgende dag had ik hem al thuis staan. de oude benzine er uit laten lopen en verse benzine in de tank, cabrateur even schoongemaakt en toen maar eens even proberen

nu is dat al weer een tijdje geleden dus ik heb er hem al opgevoerd maar ben nog lang niet klaar.
dingen die ik tot nu toe heb veranderd :
- 70cc airsal
- snor kop laten afvlakken.
- Techno Circuit
- 15 mm dellortho + 15mm spruitstuk
- 22 atw
- Slick achterband
- Onsteking op brom gezet. ( net dat beetje extra )
Maar daar blijft het niet bij want ik wil hem in de winter gaan opknappen.
alle roestplekjes wegwerken en ik ga een verschroomde voorvork + achterbrug er op zetten
en mischien spuit ik hem wel over en geef hem nieuwe orginele stickers.
Fotos :

En nog een filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=uOK619sgKZE
Ow mijn vorige brommers waren :
- Derbi senda r 50cc snel + 19mm cab
- Puch maxi 70cc + 15mm + proma cc
- Puch maxi 65 polini _ 15mm + proma cc
- Puch maxi 50cc snel + 15mm + zelfbouw terugloop
- Tomos a30 50cc + 12mm + endy reverse
- Aprilia sr 50cc injectie
- Tomos a35 E-start 70 cc + 15mm + polini membraam en techno cc
Update :
Zo even een kleine update aangezien ik het de laatste tijd wat druk heb gehad, had ik er nog geen tijd voor vrijgemaakt.
Als eerste heb ik maar nieuwe koppelingsplaten gehaald aangezien deze al aardig minder werden. ook heb ik de koppelingen ingekort 1e 2cm en de 2e 1cm en dat maakt zeker een wereld van verschil. hij trekt met de techno cc op het achterwiel en zo wil ik het hebben. ook was mijn orginele ophanging van uitlaat afgeknapt dus heb ik zelf maar even 1 gemaakt. en tevens heb ik er nu een homoet 4p onderhangen, op trek kracht aardig achteruit gegaan maar op top jeetje wat een verschil zeg, heb op mijn kilometerteller 92,17 afgetikt

Groeten van matthijs <O~