Ik heb nu een heel andere vraag. En wel eentje over een windscherm op m`n Tomosje.
Het is misschien niet zo cool voor jongeren, maar voor mij des te meer.
Mijn besluit om enigszins als een chopper te gaan rijden liet een andere wens weer boven komen. T.w. een aangezicht scherm.
Maar dan één die ook toont. En niet het eerste de beste kinderzit schermpje.
Uiteraard heb ik op het forum rond gekeken, doch weinig te zien c.q. gevonden w.b.t. een tomosje.
Vandaar deze vraag.
Wie heeft er (wel eens) een scherm op zijn Tomos gefabriceerd ?
Zelf heb ik alvast een stap genomen. En wel een mooi gemodeleerd scherm gekocht a € 32. (Maar dan hebbie ook wat.) Vanzelfsprekend heb ik er wat foto`s van gemaakt en het moet met en zonder mandje op m`n Tomosje geplaatst kunnen worden. Als ook dat het scherm met een vloek en een zucht er af gehaald kan worden.
Zelf heb ik al wat ideeën, hoe ik dat, onder die voorwaarden, moet bevestigen. Maar ik houd me aanbevolen voor andere suggesties.
Bij deze even wat foto`s. En het merk is: Yepp
Zoals op de laatste foto te zien is komt de steun gewoon in het mandje te zitten. Daar heb ik diverse basis blokken, strippen, beugeltjes voor bedacht. Maar gezien dat het nog in de idee fase zit, kan ik nog geen voorbeeld laten zien.
Mocht in jullie opkomen: Dat scherm zit veel te ver weg. Wel, op mijn bmw zit het scherm ook ± 25 cm voor mijn stuur. Dus het kan gewoon. Maar ik maakt het zo universeel dat ik ook de mogelijkheid maak dat de schermsteun ook op de metalen strip van het mandje kan.
Maar goed, tot zover even mijn nek uitgestoken w.b.t. een scherm op een Tomosje.
In afwachting wacht ik met spanning op jullie reacties.
Prettig weekend.