ring uit je spruitstuk halen kan nog een stuk moeilijker zijn dan het lijkt.. Bij sommige spruitstukken valt die er met een tikje uit, en dus bij sommige zit die ook zo vast als het maar zijn kan. Dan kun je hem altijd nog uitboren, of heel erg verwarmen, en als dat zelfs niet lukt moet je gaan beunen. Ik heb hem er uiteindelijk uitgekregen door een bout erin te draaien die eigenlijk niet paste en toen was die er makkelijk uit te trekken.. Mocht je straks nog besluiten toch nog harder te willen, is de eerstvolgende stap 15 carb denk. Uitlaat kan ik je niet bij helpen. Ik heb een techno met de meeste tegendruk (30euro)

maar hoe die bij jou zou werken weet ik niet, maar denk wel gewoon goed, is tenslotte voor brommertjes die niet al te hard rijden.. Eigenlijk moet je er gewoon 1 opzetten en dan gaan afstellen en dan zie je het allemaal vanzelf wel. Zolang je er maar niet een terugloop gigantisch kabaal ding opzet want dan werkt het waarschijnlijk niet zo goed meer allemaal
Zie net dat Borcheld11 hierboven een linkje heeft gepost naar deze uitlaat dus denk dat dit wel een goede is

(techno bos dus)