Pomp m'n banden gewoon op. Als de brommer weer in de verzekering zit en ik er rijdend mee naar de pomp kan, zet ik 'm ook tussen 2.2 en 2,5 in denk ik.
Well I'll let you on on a secret
Today is the day we take it deep again
Back to when it was more than a sound, more than a fashion statement
More than a cool thing to be doing
Just some blow your mind state of music
Well I'll let you on on a secret
Today is the day we take it deep again
Back to when it was more than a sound, more than a fashion statement
More than a cool thing to be doing
Just some blow your mind state of music
klopt maar toch een beetje druk lijkt me wel fijn
kzie trouwens ook dat mijne achter lek is xD nja moet toch nog mn remschijf adapter erin maken dus gebruik en voorlopig toch niet echt
juist lagere bandenspanning voor is beter.
heb je meer grip.
Well I'll let you on on a secret
Today is the day we take it deep again
Back to when it was more than a sound, more than a fashion statement
More than a cool thing to be doing
Just some blow your mind state of music
bij te hoge druk krijg je ook snel slijtende banden.
maar 1.6 is niet een te lage druk voor.
komt ook bijna geen gewicht op.
achter komt meer gewicht op te staan. waardoor de druk omhoog kan,
Well I'll let you on on a secret
Today is the day we take it deep again
Back to when it was more than a sound, more than a fashion statement
More than a cool thing to be doing
Just some blow your mind state of music
en slijten je banden als een gek. minder oppervlakte raakt ook de weg.
Well I'll let you on on a secret
Today is the day we take it deep again
Back to when it was more than a sound, more than a fashion statement
More than a cool thing to be doing
Just some blow your mind state of music
veel te hard is ook weer niet goed nee bij te zachte banden slijt de buitenkant meer omdat je band dan platter gaat liggen.
bij te harde banden slijt het midden hard omdat je band dan echt bol komt te staan maar met 3/4 bar in je banden stuiter je ook als de tyfus
Bandenspanning is naar mijn mening belangrijk. Een slappe band geeft extra slijtage en een te harde band geeft ook veel slijtage in het midden van het loopvlak. Ik heb zelf 2.0 voor en achter 2.5. Wel heb ik vaak een extra passagier mee en dan is de hogere bandenspanning fijn. Een slechte bandenspanning veroozaakt ook een slechtere wegligging en een hoger brandstofverbruik.
Tomos Standard Snor (2010):
Std 50cc met Bromzuiger.
DMP HD-kop.
Org. membraan.
Dellorto 14/12 @ 56.
14mm schuin spruitstuk (uitgeb).
Std luchtfilter (ontgr).
Std snel uitlaat.
Pick-up ontsteking.
26/26.
en slijten je banden als een gek. minder oppervlakte raakt ook de weg.
uh nee
bij een lage druk heb je slappere band dus meer rol weerstand dus meer slijtage
wrm denk je anders dat je banden spanning zo belangrijk op een wielren fiets staat zelf 7-8 bar op een band
tomos S25 loopt over de 50
tomos A3/S25 liep ook 50 is nu een test frame voor me gerepareerde blokken
tomos qautro brom zit 70cc met 16mm snelheid 75 en heeft waterkoeling!
project: viewtopic.php?f=68&t=18117
Dat wat julllie zeggen klopt ook, ben blij dat er op het forum nu een beetje mensen zitten
.die weten waar ze over praten en fouten ook toegeven.
fijne nieuwjaar mensen
Well I'll let you on on a secret
Today is the day we take it deep again
Back to when it was more than a sound, more than a fashion statement
More than a cool thing to be doing
Just some blow your mind state of music
fouten maken is menselijk en we zijn er allemaal toch een soort om te leren
@hb2 je wilt toch dat je band aan het midden slijt aan de zijvlakken(met een te slappe spanning) ziet er niet uit XD
ja beste wensen allemaal!
tomos S25 loopt over de 50
tomos A3/S25 liep ook 50 is nu een test frame voor me gerepareerde blokken
tomos qautro brom zit 70cc met 16mm snelheid 75 en heeft waterkoeling!
project: viewtopic.php?f=68&t=18117