Welke Tomos model heb je? Tomos Luxe ex
Wat is het bouwjaar? 2010
Sinds wanneer speelt dit probleem? 2 maanden na aankoop
Wat is het probleem? Olie lekkage ketting problemen motor problemen
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? nee
Heb sinds de aankoop van deze snor tomos veel problemen , 2 maanden na aankoop begon de ellende al.
Olie lekkage daardoor door de dealer gemaakt en die mooie knalpijp vervangen voor een normaal model.
Snorbrommer heeft echt vaak bij de dealer gestaan ivm reparatie door een zeer slecht lopende motor.
Slecht starten , benzine lekkage en ondanks goed onderhoud (poetstolie) roest het ding lanzaam weg.
Het is al 2 keer voorgekomen dat de ketting eraf liep , maar dan aan de reechterkant van het blok aan de voorkant.
De laatste keer heeft he mij een dikke knie opgeleverd omdat de brommer met een klap stilvalt.
Ketting inkorten door de dealer heeft niets geholpen, je gaat gewoon op je smoel met dat ding.
Als je dan gaat klagen krijg je als antwoord ja wat was een slechte serie, ja daar ben ik mee geholpen.
Hij staat nu al weer 2 weken bij de dealer op onderdelen te wachten.
Volgens mijn man is het frame scheef omdat die ketting er iedere keer afloopt , ook zit het achterwiel altijd vool met olie en het blok ook.
Poetsen heeft dan geen zin omdat een uur later weer alles onder de olie zit , weet het niet meer dit is echt een wrak van he begin af aan.
Durf er starks niet meer op te rijden , maar ja werk in de thuiszorg moet toch de mensen gaan verzorgen..
Dus ja wat kan ik hier nog verder mee , tomos aanschrijven of zo..
Groet diny