Ik zit met een klein probleempje. Het zit zo:
Een tijdje terug had ik een Tomos A35 gekocht. Hij liep alleen niet zo lekker en wilde het blok gaan reviseren. Ik heb hem toen uit elkaar gehaald en zag dat mijn koppeling helemaal was versleten en dat er maar 1 versnelling in zat. Ook mijn krukas was aan vervanging toe.
Een vriend van mij ging verhuizen naar Aruba dus ik mocht zijn Tomos flexer hebben. Die krukas was alleen ook helemaal kapot en de ontsteking was niet goed. Dat blok heb ik toen ook opgehaald om vervolgens daar de versnelling-as/koppeling van te gebruiken. Mijn blok heb ik vandaag met een nieuwe krukas erin terug gekregen en wilde hem dus in elkaar zetten, maar toen kwam ik het probleem tegen:
Het grote vertandingen binnen in het blok (Die aan het ketting-tandwiel vast zit) is kleiner dan die in het flexer blok, wat dus inhoud dat de versnelling-as geen contact maakt. Ik heb even een paar foto's gemaakt voor de duidelijkheid:

Dit is van de Flexer

Dit is van mijn A35

Hoofdas van A35 (Met 1 versnelling)

Hoofdas van de Flexer (Met 2 versnellingen)

Beide Hoofdassen nog even naast elkaar
En nu is dus mijn vraag, hoe kan ik dat op lossen zonder dat ik mijn blok weer moet splitsen?
Is het mogelijk om de 2 versnellingen van de ene as op de andere as te zetten?
Ook heb ik nog 3 ringetjes over, en ik weer niet precies waar ze moeten. (Ze kunnen trouwens ook dubbel zijn ivm 2 blokken uit elkaar halen)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Nog even voor de duidelijkheid: Ik wil dus de as met 2 versnellingen in het A35 blok.
Jelle