Je bedoeld het goed, maar je zegt het verkeerd
Ook heeft Glennos je een beetje fout geïnformeerd of het zin heeft om een 15/15 carb. te plaatsen. Als het busje uit het spruitstuk is dan is hij namelijk nog NIET ontgrensd, je moet hem na de bocht ook nog opboren met een 15mm boor wil je hem ontgrensd hebben. Nu heeft die 15/15 geen nut want hij word geknepen in het spruitstuk na de bocht.
Ja klopt, t lukte even niet meer om het duidelijk uit te leggen. Zat ook nog een heel stuk achter eigenlijk maar dat heb ik ook maar weer weg gehaald omdat ik er zelf niks meer van snapte.Je bedoeld het goed, maar je zegt het verkeerd
Ook heeft Glennos je een beetje fout geïnformeerd of het zin heeft om een 15/15 carb. te plaatsen. Als het busje uit het spruitstuk is dan is hij namelijk nog NIET ontgrensd, je moet hem na de bocht ook nog opboren met een 15mm boor wil je hem ontgrensd hebben. Nu heeft die 15/15 geen nut want hij word geknepen in het spruitstuk na de bocht.![]()
Als je het busje uit de spruitstuk heb. is de spruitstuk ontgrensd. bij snor is de diameter van het busje 9 mm en bij brom is het busje 12 mm. en het lange stuk van het spruitstuk is diameter 12mm. dus bij snor heeft het ontgrenzen wel zin. maar met 15mm caberteur moet je het langste stuk van het spruitstuk ook uitboren naar 15mm
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 16 gasten