Ik heb helaas vanavond een probleem ondervonden.
Wilde de ontsteking afstellen, mijn brommer liep namelijk nog helemaal niet goed.
Ik kwam erachter dat de vorige eigenaar zich aardig heeft uitgeleefd op de inbus koppen, kon er niets meer mee.
Proberen uit te boren alleen was de boor niet meer van bijzonder goede kwaliteit en is afgeknapt en heeft zo mijn onderste spoel heel iets beschadigd.
Ik hoopte dat het niet veel uit zou maken maar wel dus, hij vonkt niet meer

Heb hem met de multimeter (1e maal dat ik die gebruikt heb) op alle mogelijke standen door proberen te meten maar zie steeds geen waardes, enkel een 1.
Wat ik heb gedaan: 1 draad van de multimeter op de zwarte draad uit het blok, de ander op het kale draad wat naar de onderste spoel gaat. Ook heb ik de gele draad gepakt en deze op een koperen spoel gezet. Ik heb hem op Ohms gezet zoals ik in sommige wiki's zag, maar helemaal niks..
Nu zijn er ook een paar "zaagzeltjes" van het boren op een koperen spoel gekomen en dat blijft er een beetje op plakken, maakt dit nog uit (voor de ontsteking dan, want verlichting ben ik in eerste instantie nog niet nodig)? Kan blazen wat ik wil maar 't gaat er niet af..
Kan ik de onderste (lijkt wel een geïsoleerde spoel) ook los bestellen of moet ik gelijk een complete onsteking + grondplaat aanschaffen (al dan niet 2e hands).
Met vriendelijke groet