Wat is het bouwjaar? 2008
Sinds wanneer speelt dit probleem? Eergisteren
Wat is het probleem? Zie onderstaande beschrijving
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? Nee
Welke Tomos model heb je? quadro
Wat is het bouwjaar? 2008
Sinds wanneer speelt dit probleem? Eergisteren
Wat is het probleem? Zie text
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? Nee
Hallo,
Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben glenn, kom uit overijssel. Ik heb eergisteren een tomos snor gekocht. Een quadro met e-start van 2008 met 3400km erop. Ik heb vroeger een Derbi DRD racing gehad, maar die heb ik verkocht omdat ik 2x op de rollerbank ben geweest, en daar tikte hij net de 100 niet aan. Dus moest hem 2x terugvoeren, en 2x laten zien op het bureau. En 50 rijden met een derbi met 6 versnellingen is niet leuk.
Toen heb ik een scootertje gekocht, een kymco filly 4t. was eigenlijk een beetje te klein, maar toch 2 jaar plezier aan gehad. Deze begon de laatste tijd kuren te vertonen, v-snaren waren niet aan te slepen, accu elke keer leeg, ect ect. Dus toen hij vorige week weer stuk ging was de maat vol.
Dus deze tomos maar gekocht, ziet er nog goed uit, bijna geen roest of slijtageplekken ofzo.
Maar deze was van het bekende "oude vrouwtje" en liep dus standaard +/- 27kmpu. Maar nu wil ik hem rond de 35 laten lopen. Ik heb al wat rondgekeken over hoe en wat en ben tot de conclusie gekomen dat ik een andere uitlaat erop ga zetten, de "standaard snel". Maar als ik dan kijk op de site van jos dijkman bij de uitlaten zie ik geen standaard snel staan. Dus welke uitlaten moet ik hebben uit deze lijst?
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... t&catId=42
En wat voor een uitlaat pakking moet ik daarbij hebben?
Nog even een fototje! (heb er inmiddels wel snelbinders op gezet!)

Groetjes, Glenn
EDIT: Ik had ook nog een klein vraagje: Als ik op top rij, 27kmpu, dan is het net of de tomos wel verder wil, maar niet kan. dus dat hij tegengehouden word door iets? er zit ook een geluid bij, pfrrrrrr pfrrrrr uit de uitlaat. Hoe kan dit?