coolIk zal je even uit je droom helpen, een tomos trek je op het achterwiel door stil te staan je achterrem in te drukken en je brommer op te tillen.
Dat laat je anders in je voorgaande posten wel erg blijken dat je dat wel graag wil. Tomos zal met de standaard spullen met de beste wil ter wereld nooit een wheely maken.je zet me voor schut maargoed het is niet de bedoeling dat je eraan irriteerd. Wil gewoon waar voor mijn geld en wil ervaringen van andere mensen horen dus: 15/15 vs. 14/12 vs. 14/9 op 50cc
ik hoef niet perse een wheely te kunnen doen
No offence, maar een 'nep wheelie' lukt mij ook wel met een standaard brom setup als ik naar achter hang en aan het stuur trek met de voeten op de grond, maar dan moet je hem ook omhoog houden met je gewicht en zeker niet met de gashendel. Dat noem ik meer hangen dan echt wheelieën.met een tomos kan je wel een wheelie maken met 50cc kon het namelijk ook
50cc standaard wel uitlaatpoort iets omhoog gefreest/ snor zuiger
afgevlakte bromkop met detonatie rand terug gedraait en alu koppakking maxi 50 snel
14/12 (jaa 14/12 wil je goede trekkracht moet je een kleine carb hebben en geen 15/15 dat is puur voor top)
sproeier 54 en open filter
membraam aangepast
spruitstuk ontgrenst en flow verbeterd
tandwiel 26 voor 28 achter.
ontsteking op brom stand
en uitlaat techno curcuit
daarmee trok je met optrekken al op het achterwiel en onder het rijden ook
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten