[ Post made via Mobile Device ]

Iemand ervaring met semi slicks in natte weersomstandigheden? Zit te namelijk te twijfelen of ik normale white walls koop of semi slick white walls. Als semi slicks met nat weer minder grip hebben is de keuze snel gemaakt namelijk.
Dat dacht ik dus al. Mjn doodnormale bandjes zijn ook super als het droog is en ze een beetje warm zijn gewoon met de stepjes over grond door de bochten. Dat worden dus gewoon de normale white walls.Iemand ervaring met semi slicks in natte weersomstandigheden? Zit te namelijk te twijfelen of ik normale white walls koop of semi slick white walls. Als semi slicks met nat weer minder grip hebben is de keuze snel gemaakt namelijk.
Je minder grip met nat weer op semi slicks..ik heb ze er ook op gehad vroeger...mooi dat ik op m'n muil ging...
is ook een van de redenen dat ik nu geen motor meer rijdt
droog zijn ze super.
wil je onder alle weersomstandigheden rijden neem gewone profielbanden...ik rij nu op pirelli's ML12..prima bandje!
Remtrommel opschuren doet t meestal wel, even je trommel en blokjes roestvrij makenWat te doen aan piepende remmen?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast