Ik zal vanavond even een filmpje maken.Maak anders een filmpje. Aangezien jij ook niet echt kan identificeren waar het vandaag komt kan ik ( en waarschijnlijk ook anderen ) je niet echt helpen.
Bedankt voor je hulp zover! Echt top!Draai je bougie er uit en kijk naar de kleur van de electrode. Zwart is een te grote sproeier, koffie met melk bruin is een goede sproeier en wit/grijs is een te kleine.
[ Post made via Mobile Device ]
Ja de sproeiers zijn identiek,Iemand enig idee? Als ik het vandaag bestel, kan ik het hopelijk morgen op mijn vrije avond monteren.
Met de power filter reed hij gewoon goed, maar met de standaard luchtfilter rijd hij echt bagger.Ja de sproeiers zijn identiek,Iemand enig idee? Als ik het vandaag bestel, kan ik het hopelijk morgen op mijn vrije avond monteren.
Het kan zijn dat je de krukaskeerring lek hebt als de elektrode zo zwart is.
Heb je ook soms witte rook uit de uitlaat? dat duid op een lekke keerring, blauwe rook is gewoon de
2-takt olie uit de mengsmering. Te grote sproeier lijkt me zeker niet als je maat 50 hebt!
EDIT
Welke hittegraad bougie heb je? als je te koud heb kan het ook zijn dat je elektrode niet goed schoon brand
Iemand?Bougie is NGK6
Carb = 15/15 Dellorto
Net even mijn luchtfilter aangepast, zodat hij wat extra lucht krijgt, en hij rijd meteen een stuk lekkerder.
Schokt nog wel iets, dus misschien een iets kleiner sproeiertje.
Wat ik altijd deed bij het afstellen was 2 verschillende maten sproeiers kopen. Stel ik had voor het afstellen 60 en je moest lager gaan in maat, dan kocht ik 58 en 56 (want ze gaan volgens mij (?) in even nummers), zo zit je altijd goed. Zo niet, dan moet je nog een keer kijken naar de kleur van je bougie en verder afstellen..Iemand?Bougie is NGK6
Carb = 15/15 Dellorto
Net even mijn luchtfilter aangepast, zodat hij wat extra lucht krijgt, en hij rijd meteen een stuk lekkerder.
Is het verstandig lager te gaan dan sproeier 50?
En kan de gasnaald aanpassen ook een oplossing zijn?
Dellorto SHA heeft geen gasnaald.Iemand?Bougie is NGK6
Carb = 15/15 Dellorto
Is het verstandig lager te gaan dan sproeier 50?
En kan de gasnaald aanpassen ook een oplossing zijn?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten