Je hebt meer compressie dan met een brom kop, wat dus ook weer meer trekkracht geeft. Ik zou het zeker doen, is echt het geld waard.
[ Post made via Mobile Device ]
Volgens mij zit standaard altijd een koppakking tussen.bij de brom versie zit ook geen koppakking gemonteerd dus in principe is ie niet nodig.
als je passvlakken onbeschadigd zijn kun je de koppakking achterwege laten bij een standaard Tomos brom kop.
bij die HD koppen weet ik het niet.
Je kan er zo een kopen en er op schroeven, meer werk zit er niet aan. Je hoeft niks af te stellen. Nog een stapje verder in de trekkracht is een HD kop plaatsen, hierbij geldt hetzelfde.Ik bump dit topic maar even in plaats van een nieuwe maken, ik zou dus ook iets meer trekkracht willen. Dus als ik een bromkop zou kopen en die erop zet dan heb ik meer trekkracht?
Moet er geen andere sproeier in of aan andere uitlaat onder of iets dergelijks? Klinkt anders wel gemakkelijk.![]()
Hoor het wel!
Nee wel koppakking plaatsen en kruislings aandraaien.Ik bump dit topic maar even in plaats van een nieuwe maken, ik zou dus ook iets meer trekkracht willen. Dus als ik een bromkop zou kopen en die erop zet dan heb ik meer trekkracht?
Moet er geen andere sproeier in of aan andere uitlaat onder of iets dergelijks? Klinkt anders wel gemakkelijk.![]()
Hoor het wel!
Oke en dat is nog wel goed voor de Tomos zelf? Niet dat ik elke keer op het achterwiel wegrijd.Je kan er zo een kopen en er op schroeven, meer werk zit er niet aan. Je hoeft niks af te stellen. Nog een stapje verder in de trekkracht is een HD kop plaatsen, hierbij geldt hetzelfde.Ik bump dit topic maar even in plaats van een nieuwe maken, ik zou dus ook iets meer trekkracht willen. Dus als ik een bromkop zou kopen en die erop zet dan heb ik meer trekkracht?
Hoor het wel!
Uiteraard.Nee wel koppakking plaatsen en kruislings aandraaien.Ik bump dit topic maar even in plaats van een nieuwe maken, ik zou dus ook iets meer trekkracht willen. Dus als ik een bromkop zou kopen en die erop zet dan heb ik meer trekkracht?
Hoor het wel!
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Dat is de juiste pakking, klopt.Ik kick dan nog een keer dit topic voor een laatste vraagje![]()
Als ik dus deze kop koop:
http://www.puchshop.de/catalog/koppakki ... -1006.html
Moet ik dan gewoon deze pakking erbij nemen?
http://www.puchshop.de/catalog/cilinder ... -p-45.html
Mijn cilinder is (hoogst waarscijnlijk) 50cc, kijk ik nog even na. Maar als hij 50cc is dan ben ik met die volgende 2 onderdelen klaar? Dan bestel ik het spul.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 2 gasten