[ Post made via Mobile Device ]

Verwacht geen wonderen, ik ben niet bekend met de PHVA carburateurs. Als je nu een 10 hebt en er een 14 opzet en de ring in het rubber weghaalt zou het wel beter moeten gaan. Zit er ook een goede sproeier in?Hoi shadowranger. Ik heb mijn carb even eraf gehaald. En er staat phva 10 op. Is dit dan een 10mm? En ik heb van een maatje een phva 14 kunnen regelen. Die 14 is dan groter neem ik aan? Als ik die er op zet en het rubber ontgrenst dan moet ik toch wel verschil gaan merken?
Klinkt als kapotte lager. Ik zou de boel even lostrekken als ik jou was, in ieder geval niet door rijden!Oei, sinds vanochtend heb ik het vermoeden dat blok en/of cilinder aan zijn eind zijn... Op topsnelheid kwam er ineens een gek geluid bij, klinkt als metaal op metaal of een beetje alsof je vervelend met een stoel schuift.
Bij snelheid minderen tot bijna z'n 1e versnelling gaat het geluid weg, bij 35-40 km/u komt het er weer bij.
Toen ik even geheel stil moest staan sloeg de motor af en gaf de kick meer weerstand dan normaal. Hij ging wel weer aan na 2-3 keer kicken.
De voorgaande dagen leek het juist alsof de motor minder herrie maakte dan normaal.
Needless to say vertrouw ik het niet, er zal vast iets kapot zijn, maar waar moet ik dit zoeken? Zuigerveren? Of toch iets in de versnellingsbak? Of is allebei mogelijk?
Ik had voor 't laatst een airsal 50cc snel op een a55 gezet, en dit paste zonder problemen. (kies wel de juiste voetpakking)Hoi.
Heeft er iemand ervaring met de airsal 65cc voor een a55 blok? En past deze gewoon zonder bijzonderheden op mijn funtastic?
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten