Heb ik nu geen andere keuze dan zo'n onstekingsstroboscoop kopen om hem zo af te stellen?
Dit is de nieuwe (imitatie) elektronische ontsteking:

Sproeier hoeft niet groter tenzij de bougiekleur anders aangeeft. Je maakt alleen de compressieruimte kleiner, je veranderd niets aan de lucht-brandstof verhoudingen.Goedendag,
Ik had een vraagje mbt een hoge druk kop.
Ik heb sinds een paar dagen een snor tomos met een ontgrenste bromuitlaat? volgens mij.
Nu wil ik er een hoge druk kop opzetten voor meer trekkracht. Moet ik dan ook een sproeier omhoog? Op dit moment zit sproeier 50 erin.
Wat is trouwens de snelste uitlaat die er standaard uitziet?
Blok wordt niet zo heet dat lak er meteen afbrand. Ik zou wel overwegen de keuze te laten vallen op lakken die tot 100graden bestendig zijn. Of poedercoaten. Ik ben niet bekend met urethaan lakken, behalve dat deze in de watersport wordt gebruikt vanwege de slijtbestendigheid. Laat je voorlichten bij een speciaalzaak.Hallo,
Ivm met de opknap van mn tomos moet het blok ook gespoten worden. Nu is mijn vraag hoe heet het onderblok (dus alleen de carters) worden? Ik ben daar wat speciaals voor van plan, maar deze lak is standaard urethane autolak. Zou het nog kunnen of brandt het eraf? Het is niet een voor dagelijks vervoer, alleen korte zondagsritjes.
Alvast bedankt!
Als je cilinder uitgeslepen is kan ik je haast garanderen dat je met dezelfde maat zuiger een warmloper gaat krijgen. Het gaat om minimale marges maar dat kan al genoeg zijn.even graag jullie mening: na een warm/vastloper heb ik mijn cilinder laten uitslijpen. heel minimaal volgens de brommerboer. ik kan volgens hem gewoon de zuiger blijven gebruiken... óf ik ben gek, óf ze vertellen lariekoek, want het gat is toch groter nu.... of kan het idd zo weinig verschillen met bepaalde manieren (zo'n 3 poot ding in een boormachine wat erdoor gehaald werd)
ik ben van mening dat dit níet kan zonder grotere zuiger...
KickjeMijn voorvork van mijn Quaddro is bij 1 poot net boven de rubber afgebroken, nu was mijn vraag of ik deze voorvork er zonder aanpassingen in kan zetten.
http://link.marktplaats.nl/m862890539
Ook kan ik mijn tomos niet meer uit zetten omdat de vorige eigenaar die kabel heeft gesloopt![]()
Is de volgende unit de juiste? (Gaat om een tomos met elektrische start)
http://www.tomoshop.nl/catalog/remgasha ... p-964.html
Gashendel is namelijk ook niet helemaal 100% meer
Mvg,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten