70cc heb je niet voor tomos behalve de Parmakit van 200 euro, Voor een 65cc is het verstandig om een grotere carb te kopen en een 15mm of uitgeboord spruitstukHallo,
Ik heb een tomos a35 en heb hem standaard gekocht met 50cc. heb hem nu 4 maand en wil hij rijd wind mee ongeveer 55. Ik wil hem harder laten lopen door er een 70cc onder te zetten.
Ik heb er vrij weinig verstand van en heb al even op dit forum rondgekeken.
Heb er na 2 maand een achtertandwiel 22 op laten zetten en ging iets harder maar ik wil nog harder.
Kan ik gewoon een 70cc cylinder kopen en deze erop zetten ipv mijn 50 cc cylinder? of moet ik dan nog meer dingen vernieuwen op mijn tomos?
Is alleen een 50cc/70cc cylinder wissel genoeg of dienen er ook spruitstukken en carbarateurs en koppen o.i.d. vervangen te worden? en als dit alleen bij een cilinderwissel blijft weet er nog iemand een adres waar ik goedkoop aan zon 70 cc cylinder kan komen?
Hoop dat iemand me kan adviseren
Groeten
Stel je ontsteking afHoi mijn setup is als volgt
airsal 50 cilinder, standaard zuiger
15/15 Bing sproeier 62, spruitstuk 15 mm, dmp hd kop 1 mm pakking. Vtw 26 atw 28. Gps top momenteel 48 maar trekt relatief hard Op. Enigste probleem als ik m vol doortrek en ff ip ze tol houd stop die ineens en gaat die klappen Door de uitlaat geveb zo hard dat de demper van me biturbo naar de haaien is, daarna gaat die weer aan maar dan stottert die en doet die raar.. iemand idee wat er aan de hand is?
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten