Krukas heb ik gecontroleerd en zit geen spelling op, ook het lagertje in de deksel is spellingvrij. Vliegwiel zit goed gemonteerd en slingert niet, Als ik de koppeling ronddraai (zodat de zuiger open neer gaat) Hoor ik duidelijk dat het bij de cilinder weg komt en dus de zuigerveertjes zijn die zo schuren, kwestie van even de cilinder in laten lopen lijkt me? Ken namelijk de oorsprong van de cilinder niet en hoeveel km ze er mee gereden hebben.Ja. Je kan ook de krukas een slinger geven en luisteren of je hetzelfde geluid hoort (wel even de bougie eruit anders krijg je compressieslagen) en waar het vandaan komt.
Ik zit me net te bedenken, check ook je vliegwiel of deze niet langs de spoelen loopt. Vaak kan dit ook een geraas laten horen (vliegwiel zit wel goed gemonteerd en slingert niet?).
Heb de cilinder er al afgehaalt en was nog helemaal krasloos zonder beschadigingen, Bougie was nog wel een beetje grijs met sproeier 68, heb er nu 70 in en heb 74 en 78 besteld. En anders laat ik hem wel even wat rijker lopen met meer 2 takt olieAls het geluid echt uit de cilinder komt zou ik deze toch even eraf halen om zeker te zijn dat er niets kapot is of klem zit tussen zuiger en cilinderwand.
Voor frame enzo schat ik 5 bussen.Hoeveel bussen verf van 400ml Motip heb je nodig om
- Frame
- Voorvork delen
- Achterbrug
- Spatborden
- Kroonplaten
Te spuiten
en hoeveel apart voor de velgen? Deze worden een andere kleur
Je kan ook kijken in de schema's van de e-start. Staat precies omschreven wat welke aansluiting is.Iemand fotootje van spanningsregelaar van een E-Start, zodat ik even weet welke draad op welke aansluiting hoort
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten