Hij rijd zelf een puch, geen tomos.72cc van een puch is een aardige klus en kost wat en denk niet dat dat de bedoeling is bij een carbagerun
HD Kop is 4 m7's en je bougie los draaien, HD kop erop met nieuwe koppaking en weer vast zetten, voor de bergen had ik toch echt een krul gekozen aangezien deze de meeste trekkracht van alle geeft. Verder gaat er kwa lagers niet snel iets kapot behalve je krukaslagers als ze nog origineel zijnDank je!
Een hogedrukkop klinkt wat minder omslachtig dan het monteren van een dikkere cylinder + krukas en alle benodigdheden.
Verder vroeg ik me af, welke Techno uitlaat bedoel je?
Ik dacht zelf aan de 28mm sigaar (die valt niet zo op) maar ze maken nog een heleboel andere modellen..
Op zon lange rit, wat zal er het eerst kapot gaan?
Met andere woorden: wat moet ik allemaal checken?
Ik dacht aan de grote lagers in het blok en de koppeling (ik zal ook het ? veertje bekijken, dank je!) zijn er nog andere dingen die snel kapot gaan?
Als jullie nog meer ideeen hebben hoor ik het graag!![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten