Oke van die inloop sproeier wist ik niet. Maar ik heb ook me luchtfilter aangepast. En zoals ik al zei met 54 kan ik even gas geven en daar valt ie weer uit. Dan is me bougie ook een beetje nattig. Toen heb ik er een grotere sproeier erin gedaan maat 56 en bleef hij wel aan met gas geven maar als ik geen gas gaf viel hij meteen weer uit.ik hoor je nou alleen maar kleppen over grotere sproeiers en natte zwarte bougie,s.
als je een nieuwe brommer koopt zit er standaard een inloop sproeier in,deze is groter dan er normaal inhoord.
pas als ie ingelopen is moet er een kleinere in.
zo als ik jou hoor is ie al ingelopen,dus probeer ut eens met een kleinere sproeier.
en wat die bougie betreft,als je onsteking teweinig stroom levert voor een felle vonk,dan moet je niet hoger in nummer gaan ,maar eerder onderuit.
de bougie dop is ook van belang,een ngk dop is een goede,teminste das mijn ervaring.
wat jij bedoeld is een luchtbegrenser, hier kan minder lucht door.Zit er in een tomos brom ook zo`n krom rubber slangetje dat ook wel lucht aanzuigbuis word genoemt? Zo ja welke sproeier zit er dan standaard erin?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten