Eindelijk zit hij weer in elkaar!
De eerste keer starten ging perfect, hij liep meteen zonder gestotter of andere problemen.
Gister heb ik het eerste proefrondje gemaakt hij loopt goed en alles werkt!

Als ie warm wordt gaat hij wat inhouden met vol gas tot dat hij meer toeren maakt, dan gaat hij er als een speer vandoor!
Ik heb gister al het witte pijpje uit het standaardfilter getrokken waarna het wat beter ging.
Ik denk dat ik het filtertje open ga snijden en het gat ga dichten met een grote spons van de blokker ofzo.
Dan krijgt hij meer lucht en blijft het toch een beetje onopvallend.
Als dat niet werkt, dan ga ik pas kutten met sproeiers, er zit nu 68 in, perfect voor deze cilinder, uitlaat en carburateur lijkt me.
Ook de framedelen die eerder waren veroest nu met tectiel behandeld zodat steenslag niet opnieuw roest gaat veroorzaken!
Verder heb ik twee verschillende soorten condensator getest voor de begrenzer, je merkt duidelijk dat het wat doet.
Hij gaat niet sputteren of knallen ofzo maar maakt duidelijk minder toeren.
Nog even verder proberen tot dat ik de juiste heb gevonden, ik heb nog 5 andere soorten dus er zit vast wat tussen..
De volgende update is denk ik de laatste met het afgestelde en ingereden eindresultaat met alle tassen en koffers erop.
Ook komen er nog een paar kleine onderdeeltjes en stickers bij maar dat is niet zo bijzonder lijkt me.
Dank!