Ik sanp je verhaal ff niet meer hoor
Hoezo ' geen verandering', verandering in wat? valt nog steeds uit bedoel je???
Ik zie zo voor me hoe er van alles fout gaat.. geen idee of dat dan ook klopt hoor. Messing is vrij zacht dus als er iets kapot gaat dan dat eerder als de tapeindjes. Als je een nieuw moertje er met de hand niet op kan draaien, wat doe je dan, met een hamer en een bijtel en veel krachtsinspanning dat ding er toch op draaien of... even kijken WAAROM het niet wil? Om er vervolgens achter te komen dat het weer kapot gedraaid is. Misschien was het schroefdraad van de tapijndjes al niet oke, hadden ze wel ff nieuwe in mogen zetten voor dat geld.
Ofwel, ik roep ook maar wat hoor. Misschien kan een dubbele uitlaatpakking nog soelaas bieden maar wsk wordt het nieuwe tapeindjes en als je niet blij wordt van messing moertjes, koop je andere
Maar ondanks beetje lekkende uitlaat zou die toch wel even moeten rijden.
Heb je nu dat messing dinkie wat ik zei bekeken? daar zat je olieleiding op en nu niet dus een gat > lek.
@ shadow, de foto die ik liet zien was de uitlaat van Andy.
Dat je daar aanvankelijk nog wel mee kan rijden vind ik niet zo vreemd, hoe langer je rijd hoe meer gas zich verzameld in de uitlaat, het kan wel weg maar niet snel genoeg, zeker als je wat langer stuk rijd, ondertussen loopt de temp in het blok op en krijgt ie z'n mengsel ook steeds beroerder binnen totdat ie zegt, doe het zelf maar. Dan stop je, blok word niet gekoeld en de zuiger zet uit en komt vast te staan. Ff wachten en zuiger krimpt weer, uitlaat raakt zijn gassen weer kwijt en je begint weer van voren af aan, afhankelijk van hoe lang je gewacht hebt.
edit: Dat van dat slechter optrekken en zo klopt natuurlijk wel maar als je geen referentie hebt weet je dat natuurlijk niet. Koste mij ook wel een paar maandjes van knoeien voor ik een idee had wat nu 'normaal' was voor een tomos iig
edit :trouwens, ga gewoon met dat ding aan de hand naar die bromboer en laat hun het ff fixen, voor hun een kwartier werk wsk en dan ben je klaar, mag wel op hun kosten ook als ik het zo hoor.
Pack'r snor, pack'r brom nagenoeg origineel en sport'r boor, vijl en dremel slachtoffer... en een S1 dramatje
O no, red pilled...