Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
Misschien wel handig föhn mee. kan ik onderweg me haren föhnen 's ochtends als ik toch moet wachten totdat ie afkoelt (motor)Ik zou het niet weten. Zijn er geen fohns op batterijen, ken je sneller weer door?
Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
Klopt, een Dell Orto Sha 14/9mm en ander 15/15mm De 14/9mm zat er al op en is de originele van de brommer. Ik kreeg net een telefoontje van de brommerboer. Hij heeft een gaatje in de tank geboord omdat de tank vacuüm trok volgens hem. Hij had er 4km op gereden en geen uitval. Laten weten dat ik er geen pijl op kan trekken wanneer hij uitvalt. Morgen maar eens wat inhoudelijker vragen (stond in de rij van de kassa). Dat knopje wat Smitsg eerder zei, voor de ontluchting van de tank was kennelijk niet genoeg. Ik ben benieuwd of het nu eindelijk is verholpen anders wordt het toch knutselwerk rondom de carburateur vrees ik.Trouwens... jij hebt toch gewoon een sha carburateur Andy? En voor de anderen, als je nu zorgt dat de carb binnen de kap valt (kap verlengen/ andere kap.) Zou dat niet een slok op een borrel schelen?
Japie hoe zie ik dit voor me? Ik kan de benzinefilter volgen maar ' het 'kommetje' en de rest snap ik niet helemaal. Evt een fotootje ter illustratie mag ookIk heb een flink benzinefilter tussen kraan en carburateur gezet en in het "kommetje" achter de cilinder gelegd, bij de startmotor.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten