A3
uit welk jaar komt de tomos ?
2010
Is het een snor of een brommer?
Snor
wanneer ontstond het probleem?
Het was er al sinds ik hem kocht (2e hands)
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
Nee
Hoi allemaal,
Al sinds ik mijn brommer gekocht heb kamp ik met een vervelend probleem; mijn zadel lijkt lek. Telkens als het buiten regent (ik heb helaas geen mogelijkheid om mijn tomos binnen te zetten) zuigt mijn zadel het regenwater op als een spons. Als ik er dan op ga rijden stroomt het er langzaam uit waardoor ik op locatie aankom met natte liezen/billen. Dit is niet alleen een klote gevoel maar het ziet er ook nog eens heel raar uit

Het lukt me wel om het op te lossen met behulp van een plastic zak, maar dit is best vervelend omdat ik dan overal waar ik heen ga een plastic zak mee moet nemen om op te gaan zitten wanneer ik rijd. Ik kan de zak er ook niet op laten zitten en afhalen omdat hij meestal gestolen wordt

Ik wil graag weten of dit fenomeen jullie bekend voor komt... Zo hoop ik te bepalen of ik dit gewoon moet accepteren of dat het daadwerkelijk op te lossen is, bijvoorbeeld door het plaatsen van een nieuw zadel (25eu) of zijn er ook goedkopere opties?
Mvg,
Tim
PS: Rijden met een mooi zadel ziet er natuurlijk ook een stuk beter uit dan eentje die bedekt is met een lelijke plastic tas!