Ik heb een deel van mijn kabelboom er in gedrukt :pThanks! Jij gebruikt hem neem ik aan voor andere doeleinde?
Ik heb een deel van mijn kabelboom er in gedrukt :pThanks! Jij gebruikt hem neem ik aan voor andere doeleinde?
Denkerdedenk, eigenlijk zijn er nog maar een paar dingen over en logisch denkende en de tomos duivel even daar latende...
Het houdt jou ook aardig bezig zie ik of niet ief? Dank voor het blijven meedenken. Ik kom er wel uit en anders maar niet. Koop ik een Puch zipp of is dit vloeke in de kerk op een Tomos forum.. nee grapje joh![]()
Benzinekraan zelf, kan aannemelijk zijn. (vuil) Dan zou je toch verschil moeten merken met volle/ minder volle tank of iets maar even checken is vrij simpel.
Ik ga het nog eens checken en waar ik ook aandacht, is dat kleine 'miezerige' benzineslangetje wat er nu op zit. Misschien is die wat vervuilt ofzo. Ik heb Japie een Pb gestuurd, en hij heeft laten zien welke benzinefilter het is en nader uitleg erbij. Het is deze met een diameter van rond 30 a 35mm Dan zou ie genoeg warmte moeten afgeven lijkt mij.
Heb daar ook aandacht. Dat warm worden bij de cilinder heb ik (nog) niet meegemaakt met het huidige blok. Maar de keren bij uitval (huidig blok) is het me niet opgevallen. Kwestie van voelen met de hand, maar niks opgemerkt. Tevens ook niet dat hij blokkeert bij het kicken.cdi/ bobine, minder aannemlijk want hoe moet ie daar warm van worden... maar een optie.
voor de rest heb je alles toch al een uitgewisseld zou je denken.
Ik zie het ijsverhaal als bijna het laatste hoop wat ik nog hebt van de brommer. Het gekke vindt ik dat er zo weinig mensen zijn met dit hele fenomeen (ik moet nog verder googlen) maar dan nog. Bij de bromboer is het niet bekend, hij moest er zelf om lachen toen ik het verteldeTenzij dat ijsverhaal klopt en iets doet wat niet klopt met de theorie maar dat vind ik ook niet zo heel aannemelijk omdat het zo vaak gebeurd is.De carb krijgt volgens hem voldoende warmte door het blok en van de cilinder.
Ik kan niet zo gek veel andere dingen meer bedenken?
Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten