Berichtdoor Andy01 » 29 mar 2016 17:38
Vandaag gebeld door de bromboer. Na zeker een kleine twee weken met de vraag of ze uitvoerig het uitval probleem willen onderzoeken, en een klein lijstje van mankementen mee hebben gegeven, zoals olie lekkage onder de carter bij de schroef. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hard beginnen te lachen en dat mag ook! (mocht dat werkelijk al die tijd het probleem zijn geweest) De oorzaak lag bij het het benzinekraantje..
Ik had destijds een verkeerd type kraantje meegekregen en nu zit er een a35 op. Ik vraag me dan af, had ik daarvoor dan ook een verkeerde er op zitten? Dat kan ik mooi morgen vragen. Anderzijds heb ik natuurlijk het kraantje tig keer bekeken wat ie deed, na mijn weten kwam er voldoende benzine uit wanneer de slang eraf was. Anyway dat was zijn conclusie na vele test.
Hij heeft het uitvallen ook waargenomen, precies hoe ik het beschreef, hij kapt er opeens mee na wat gestotter en kreeg hem daarna ook moeilijk aan de praat. Het laatste vindt ik best belangrijk, dat hij het met eigen ogen heeft waargenomen, dacht af en toe wordt ik nou gek ofzo? Ik ga het gevaarte dus morgen maar weer eens ophalen en hoop dat het nu echt gefixed is. Wil nu weleens ff lekker toeren op dat ding en vooral nu de zomer in aantocht is.
Tomos Revival 2005 Snor