Kan het met een gebrek aan shim ringen te maken hebben?
Als ik je foto van de koppeling bekijk zijn de gaten waar de "haltertjes" in zitten en de segmenten op de koppelingsplaat moeten houden ook erg uitgelubberd. Blijkbaar is er met de haltertjes wat aan de hand, zijn naar buiten gelopen wat ook de schade aan de binnenkant van het deksel verklaart. Die hebben tegen de aluminium versteviging gelopen en geven die "klapper" geluiden.
Dank voor jullie antwoorden. Ik heb de exploded view erbij gepakt om er wat wijzer van te worden.
@Ief bedoel je onderdeel nummertje 20 en/of 21? Ik geloof dat dit ringetje er wel op zat. In ieder geval één van de twee
@Shadowranger, wat bedoel je precies met "haltertjes" ik heb het idee dat ik begrijp wat je bedoelt maar ik kan ze nergens vinden. Ik heb dus ook geen idee of en hoe ik ze zou kunnen vervangen.
Overig vond ik net een filmpje op youtube van een kerel die ongeveer hetzelfde heeft als ik.
https://www.youtube.com/watch?v=UtGNd6cv26s
Toen ik mijn carter open haalde kon ik het koppelingshuis op dezelfde manier bewegen ookal zat de bout die hem vast hield echt MOERvast.
Welke onderdelen raden jullie mij aan om te bestellen?