En google is op tomos + valse lucht, heb het idee dat je dat niet helemaal begrijpt. (of ik lees je verkeerd maar valse lucht afstellen.... nee)
Ja ik heb gegoogled wat dat inderdaad echt betekend. Ik snap er wat meer van en ik heb alleen wat valse lucht bij de carburateur. Dat ga ik morgen weghalen.Ontsteking is ook genoemd hoor
En google is op tomos + valse lucht, heb het idee dat je dat niet helemaal begrijpt. (of ik lees je verkeerd maar valse lucht afstellen.... nee)
Zaterdag heb ik t volgende gekocht:Ontsteking is ook genoemd hoor
Hij dacht dat ie een 70 erin had gezetHoe de f*$k kom je dan bij 70?
Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
Dat komt dan wel even goed uit. heb vandaag wat spulletjes binnen gehad met een sproeierset van 50 t/m 54. op dit moment zit er een 54 in en morgen weer even t blok monteren en gelijk uittesten. bedankt voor de info!Assumption...
Zitten we daar anderhalve week over te soebatten
Anyway. 49 is normaal dus. Volgende vraag is of je te rijk of te arm staat bovenin, mooiste zou dus sproeier 48 50 51 en 52, kan je alle kanten op. Houd er rekening mee dat originele en imitatie sproeiers wel eens kunnen verschillen kwa aanduideing ofwel, 49 dellorto is waarschijnlijk geen 49 imitatie maar zeg 51 of iets.
Dus in het geval van imitatie zou je met 50 t/m 54 misschien/ waarschijnlijk/ hopelijk precies goed zitten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten