Ik heb de korte kant richting de cilinder. Het beste is om een laagje kopervet op de schroefdraad te doen zodat ze niet vastroesten. Ik gebruik gewoon normale moertjes en heb nog nooit last van gehad dat ze loslaten. Vergeet ook de uitlaatpakking niet.Ik heb nieuwe uitlaattapeindes besteld (en ontvangen) echter een kant heeft een langer schroefdraad.
Welke kant gaat in de cilinder, ik neem aan de kant met het langere schroefdraad, maar ik hoor het graag van jullie.
En zo ja hoe krijg ik deze er het beste in gedraaid. ook ben ik benieuwd welk soort moeren(zelfborgend met zo een plastic ringetje?) ik het beste kan kopen bij de lokale ijzerboer.
Aah kijk dus toch andersom dan ik dacht, toch maar goed dat ik het dus vraag, al klinkt het als een echte beunvraag misschienIk heb de korte kant richting de cilinder. Het beste is om een laagje kopervet op de schroefdraad te doen zodat ze niet vastroesten. Ik gebruik gewoon normale moertjes en heb nog nooit last van gehad dat ze loslaten. Vergeet ook de uitlaatpakking niet.
Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten