Hallo.
Welke model tomos heb je? A35 4 Liter Tomos
uit welk jaar komt de tomos ? -
Is het een snor of een brommer? Brommer.
wanneer ontstond het probleem? Na dat ik naar het zuiger heb gekeken
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos? Tandwielen/Ketting Vernieuwd. Achterwiel Lagers. {Dit heeft er niet mee te maken maar zet het erbij als het bijvoorbeeld handig is ofzo.
Wat is het probleem?
Mijn probleem is. Ik heb vorig weekend mijn tomos best ver uit elkaar gehad. Ik moest even naar het zuiger kijken of de zuigerveren tot hun end toe waren. Dat bleek dus niet zo te zijn. Dus dan heb je ongeveer een idee hoe ver ik mijn tomos uit elkaar heb gehad. Toen heb ik alles er weer opgezet zo als het hoorde. Alle pakkingen zijn goed verder geen een bout of iets overgehouden. Alles is goed en hij vonkt gewoon. Kickstart gaat gewoon soepel maar lijkt wel een Heel klein beetje makkelijker te gaan. Ik ben wel zo hard aan het kicken geweest dat het licht gewoon constant aan stond {Ik weet dat je beter zonder licht aan kan kicken en dat heb ik ook geprobeerd} Ik weet niet of het licht er iets mee te maken heeft maar dan heb je ongeveer een idee hoe hard ik aan het kicken ben geweest. Ik zou het echt niet meer weten en zou graag een paar met net wat meer ervaring vragen. Daarom vraag ik het hier.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?
Groeten
Gertjan de Vries