Tandwiel ga ik er morgen af halen. Heb het nog niet goed bekeken, maar er zitten gewoon een soort van klinknagels in waarvan je de kop eraf kan flexen toch?
De oplossing voor (bijna) al je Tomos gerelateerde vragen: klik, klik en klik.
Ik heb het ook alleen nog maar van de buitenkant bekeken (laatst niet om gedacht toen ik vliegwiel er af had ) dus het zou kunnen zijn dat dat niet werkt en ie afgedraaid moet worden omdat het hart van het vliegwiel er ook aan vast zit.
Ik weet het dus niet
Pack'r snor, pack'r brom nagenoeg origineel en sport'r boor, vijl en dremel slachtoffer... en een S1 dramatje
Ik heb ook weer een uitlaat baksel gemaakt, niet voor de performance maar puur omdat ik niks beters had liggen en ik de Bullet een herriepijp vond. Dus ik heb de bocht van een bullet aan een standaard demper gelast.
Het rijdt opzicht prima, trekt vrij vlot op en 59 km/h gps gereden.
Een standaard uitlaat, die voorbij de bocht is doorgezaagd totdat er een bullet bocht in paste. De demper zelf heb ik een stuk afgezaagd en het gat wat groter gemaakt.
Eigelijk heb ik noodgedwongen de uitlaat moeten maken die ik je een keer heb voorgesteld via Pm.
Had al het diee dat dat wel is heel leuk kon werken, stuk stiller en weinig verlies neem ik aan? Al zal ie wat langzamer rijden en beter trekken als de bullet lijkt me zo.
Ik ga er ook nog is mee aan de gang!
Pack'r snor, pack'r brom nagenoeg origineel en sport'r boor, vijl en dremel slachtoffer... en een S1 dramatje
Zou iemand het aansluiten van mijn spanningsregelaar kunnen verifiëren? Geel komt uit het blok, bruin is massa en blauw gaat naar verlichting. Het betreft een spanningsregelaar voor de kickstart versie.
De informatie die ik op het www vind en in de wiki's is soms wat tegenstrijdig.
Bijlagen
Jep, spanningsregelaar klopt. Bij mij is dit model wel tot 3x toe kapot gegaan. Vervolgens vervangen voor dat blokje met 3 lipjes en nooit meer problemen gehad.
Staat echt uniek zo!!
Volgens mij ben je de eerste van het forum met witte banden.
Goed je best gedaan met poetsen
Wel een goed idee Ivo, alleen heb je denk weinig onderdelen in die kleur.