Ja, tomosje houdt de mens wel bezig

ja ziet der echt nice uit...Die ziet er nog best netjes uit toch.
Ja, tomosje houdt de mens wel bezig![]()
ik kan happy hardcore op z'n tijd wel waarderen.
mooi lassen is een luxegoeie Ivo![]()
Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
sorryyyIvo, met zo'n mooi frame en dan de rest....
Geef die brommer eens een fatsoenlijke schoonmaakbeurt.
Vwb de uitlaat, zorg eerst maar dat alles 200% in orde is. Andere uitlaat kan je altijd nog kopen, en een mooie prijs komt ook wel vaker voor.....
jaaa....Wat voor vork zit daar trouwens op?
heeyy 105-crosser is weer terug van weg geweestGoed bezig Ivo!
Best netjes meteen de eerste keer al luchtdicht lassen. Leuk om te doen hè?![]()
Alleen hoe ga jij het doen met de binnenkant van je spruitstuk? Want zonder lak gaat het roesten, dat wil je niet in je cilinder hebben. En gewone lak bladert af door de benzine, en dat heb je liever ook niet in je cilinder.
Niet om het af te kraken, maar zelf heb ik slechte ervaringen gehad met een stalen spruitstuk.
Trouwens ook strak spuitwerk!![]()
En over die wielen zo heel goed kunnen kloppen, het zijn igg wel bijzondere.
Ff offtopic aan iedereen: Sorry, dat ik ff niets van me heb laten horen. Ik was 2 weken op vakantie zonder bereik![]()
Dus als ik niet reageerde kwam het daardoor.
oke. heb nu alleen wel opeens valse lucht bij aansluiting van spruit op cilinder, wss de vloeibare pakking die niet meer goed z'n werk doet. in t weekend ff blokkie eronderuit en dan ff alles schoonmaken van de vloeibare pakking en dan zo'n andere pakking gebruiken die veel dikker is. deze die ik nu heb zijn nog dunner dan een voetpakking, dus dan heb je veel meer kans op lekkage.Ach, het in 1 keer goed lassen leer je nog wel.
De binnenkant is ook niet zo heel erg, maar ik zou wel een keer of 2 per jaar ff kijken hoe het eruit ziet. Bij mijn neef waren er stukjes metaal afgeroest en in zn cilinder gekomen. Gevolg: stukjes afgebroken bij zn in en uitlaatpoort.
En het inlaat-spruitstuk is bij een auto (voor zover ik ze gezien heb) van aluminium, dat roest gelukkig niet![]()
De uitlaat is vaak wel van gewoon staal om dat dan de troep gewoon naar buiten wordt geblazen.
Over mn eigen project zeg ik wel ff wat in mn eigen topic, dan houden we het nog een beetje ontopic.
haha wat ben je toch netjes!Over mn eigen project zeg ik wel ff wat in mn eigen topic, dan houden we het nog een beetje ontopic.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast