cilinderschroeven zitten dus vastgeroest... en wat bdoel je met setup?Haal de cilinder er eens af? Ziet deze er nog goed uit?
En bekijk even de maat van de sproeierr, en welke setup rij je mee?
De brommer is helemaal origineel en niet opgevoerd ofzo. heb met een paar dealers gepraat en daar werd gezegd dat het wel eens een kapotte cilinder kan zijn, de reparateur waar de brommer geweest is zei ook al tegen me dat hij de brommer niet goed stationair kreeg. begin een beetje bang te worden dat er een nieuw blok onder moet. Het standaard antwoord is 'dat kan van alles zijn meneer'. Ik zal de sproeier en de bougie nog eens checken. Heeft iemand enig idee hoe ik hem op dit moment nog een beetje lopend kan krijgen? eerst bougie schoonmaken en kleinere sproeier er in en dan weer starten? Na deze vragen zal ik jullie even met rust latenDe onderdelen die eronder zitten, daar doel ik dus op snelle onderdelen eventueel. Misschien dat je daar geen idee van hebt.
Doe ik! Hartelijk dank voor de hulp. Ik laat binnenkort wel horen hoe ver ik er mee ben.Kijk eerst maar naar de maat sproeier en haal de cilinder eraf, daar kan je aan zien of deze vernieuwd moet worden of niet.
Nee, dat kan het denk ik niet zijn. Er is al een gaatje in de tankdop geboord. Dus het vacuum zuigen zal wel niet gebeuren. Zou het niet misschien kunnen dat het pompje voor de olie kapot is? Dat ik enkel op euro 95 rijd?
Wordt wel min of meer aanbevolen door de dealers,een 8je![]()
beetje koud moet ik je seggen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten