Bedankt voor je reply, ik ga zo even bekijken wat je precies bedoeld. Dat is dan aan de buitenkant kan de middencarter toch? Excuses voor mijn noobheid, dit is de eerste keer dat ik een Carter open maak.Als die rubber ring bedoeld is om de atf achter het kettingwiel te houden moet ie daar niet. Waarschijnlijk moet deze in de ring/ bus op de foto rechts onder het middentandwiel.
De bus/ ring komt tussen lager van het middentandwiel en voorste kettingwiel.
Bedankt! En dan de rubberen ring in de uitsparing van de metalen ring aan de binnenkant denk ik he?O ring eraf halen.
Aandrijfdrijftandwiel door het lager schuiven.
Dan O ring over de as schuiven zodat hij tegen het lager zit.
Kom ik nog op terug.Geen idee wat je bedoeld, foto zou helpen.
Ik dacht van wel, dacht dat de Carter anders niet dicht kon? Ik zal alles weer open maken om te kijken of dat ding in de uitsparing zit. Bedankt.Kickstart as kun je als het goed is tegen de klok in draaien want dan loopt hij vrij, met de klok mee neemt hij de krukas mee om te kunnen starten.
Tandwiel moet beide kanten op kunnen draaien, anders kun je niet met de brommer voor of achteruit lopen.
Zit de remveer goed in de uitsparing van het midden carter, deze https://www.tomos-parts.nl/veer-kicksta ... veer-tomos
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast