Olie van de bromboer voor Tomos en toen ging ie juist slechtere overnemen.Welke olie heb je erin gedaan...er hoort atf olie in.
Ik merkte een tijd geleden dat er verschil in spanning is tussen 2 nieuwe veren die ik nog had liggen, 1 ervan was te slap naar mijn zin en die heb ik maar weg gegooid.
Durf ook niet meer te zeggen waar ik ze gekocht heb (denk bij meerdere zaken), misschien was die slappe veer een imitatie veer van slechte kwaliteit, veren hadden wel dezelfde dikte.
Van 1 naar 2 tussen de 20 en 25km/u de snor Tomos is helemaal origineel dus niet opgevoerd o.i.d. het probleem begon toen ik nieuwe olie in het carter deed.Slechter overnemen. Kun je uitleggen wat je daar mee bedoeld, dus wat er gebeurt?
Volgens mij zijn er dan 2 mogelijke veroorzakers, of de veer van je 2e versnelling is te strak waardoor er een hoger toerental nodig is om te pakken. Of je rollen zijn ingenestelde, hetgeen met een Dremel is bij te werken.Van 1 naar 2 tussen de 20 en 25km/u de snor Tomos is helemaal origineel dus niet opgevoerd o.i.d. het probleem begon toen ik nieuwe olie in het carter deed.Slechter overnemen. Kun je uitleggen wat je daar mee bedoeld, dus wat er gebeurt?
ATF staat voor Automatic Transmission Fluid..... Zowel Puch als Tomos maken gebruik van eenzelfde automatisch systeem.Nu zit er dus puch-tomos gearolie in van de bromboer en dat volgens mij geen atf olie.
Atf olie is 9 van de 10x rood van kleur.... verwacht dat puch-tomos gearolie ook gewoon rood is.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 9 gasten