Hoi,
Ik heb onlangs zelf voor de eerste keer mijn blok uit elkaar gehaald en aan de hand van video's de lagers vervangen en straks de keerringen.
Ik heb een hele tijd geleden al wat onderdelen gekocht waaronder middencarterpakkingen. Ik zie dat ik twee verschillende heb. Een groene slappere, volgens mij een standaardpakking en een wat dikkere, groen aan de ene kant en zilvergrijs aan de andere kant. Op deze kan ik ergens iig het getal 32 zien en het woord "lite". Daarvoor staat nog een letter een o of een b wellicht. Ik kan op het internet niks vinden, dus ik weet ook niet waar ik deze gekocht heb.
Nu ben ik gaan zoeken wat dit nu is en toen kwam ik op de site van Tomoshop en daar staat ook een dikkere pakking met het getal 39 erop.
In de omschrijving staat dan ergens dat: "deze middencarterpakking wat dikker kan zijn dan wat er eerst in zat en je daarom een extra shimring moet plaatsen. Gebruik hiervoor een voelermaat, zodat je de juiste dikke kunt plaatsen".
Mijn vraag is of die getallen die op de pakkingen staan een betekenis hebben en hoe ik moet meten of er een extra shimring op moet, hoe ik dat dan kan zien en waar die ring moet.
Als iemand me kan helpen dan ben ik daar erg blij mee!
Dank!