Ik heb een Revival van 2002 en heb alleen een andere uitlaat erop gezet een Techno en hij loopt nu al zeer hard max 70Km/h.
Moet wel zeggen dat je dit niet lang kunt rijden wordt dan veelste heet.
raar, met de setup in mijn sig kan ik makkelijk 20 km of meer volgas rijden, en heb nergens last van.
maargoed":
je kunt de revival het beste opvoeren met een biturbo uitlaat, deze geeft in verhouding de meeste top en trekkracht.
als je nog iets meer wil monteer dan een gaas of powerfilter. dan trek je nog iets sneller
( tip: laat je orginele lucht filterheel. deze aanpassen werkt niet zo goed, en is gewoon zonde )
Let wel, bij boven staande opties moet je wel je sproeier vergroten!!!
( power of gaas filter 6 tot 8 maten - uitlaat 2 tot 4 maten. dus gemiddeld bij elkaar iets van 8 tot 10 maatjes groter )
monteer als je sneller wil gaas rijden igg een andere bougie, NGK warmtegraad 6 of 7. dit is wat beter voor je cilinder, en hij start er beter door.
met dit is de 65 tot 70 zeker wel te halen ( auto teller! )
mocht je nog meer willen, dan kom je aan een grotere cilinder of carburateur.
mocht je er zin in hebben kun je ook nog wat met je tandwiel verhouding gaan spelen.
voor: kleiner = snller trekken
groter = meer top
achter: kleinet = meer top
groter = sneller trekken
een site waar ze best veel tomos ( revival ) onderdelen verkopen is:
http://www.brommerhoek-vink.nl
Tomos Revival: A35 blok, 65cc airsal / eurokit (44mm), doppler race membraam, standaard kop, aangepast standaard filter ,15.15 Dell‘orto SHA, 15mm olie injectie spruitstuk, sproeier 70, Homoet 4P uitlaat, 26-24 vertanding. Top : 80