13500 rpm haal je niet eens met een DR 70 tuned.nieuw is een LC DR70 105 euro, dus die 20 euro extra kan dan ook wel. want ze zeggen dat ie 30% meer koppel heeft, en ong. 1000 toeren meer maakt dan standaard, de prestaties staan gelijk aan een polini corsa of een malossi sport, terwijl de betrouwbaarheid blijft.
Ze hebben ook een filmpje van een runner met die cilinder, 19mm, gianelli shot. en die heeft 11pk en 13.500 rpm
Dus volgens mij scheelt het dan best veel
aha ok. heb nog zitten denken om een bromquad aan te schaffen maar was te duur.. en denk toch dat een tosje leuker is..nee het is een 100cc dus een autoquad. is wel geinig ja, maar gaat snel vervelenofftopic* is die quad een bromquad? wel vet (H)
als hij geen braampjes heeft, en de poorten niet scherp zijn (kan je eventueel ook afwerken met een dremeltje, dat heet bevels aanbrengen), kun je m rustig 100 km inrijden, da's lang zatdus ik moet gewoon rustig gas geven, niet te lang rijden, en niet te lang te hard rijden![]()
Maar ik dacht dat een nieuwe cilinder 300km inrijden was in plaats van 500 :O
en heeft het nog invloed dat hij getuned is, en dus alle braampjes eraf zijn, of moet ik nog steeds die 300/500km volhouden?
Maar als ik rustig moet rijden, kan ik toch neit goed merken of mijn vario een dipje of iets heeft?
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten