Hoop snel een andwoordt
Mvg,
Bas

Benzine is ongeveer 100-120 km op 1 tank (+/- 3,5 liter voordat reserve moet worden aangespoken), maar kan ook zuiniger als je je weet te beheersen qua snelheid en gasgeven.Ik wil een Tomos gaan halen heb nu een NRG is leuk maar wil er een snor tomosje bij voor de lekker weer toer daagje's. Wat ben ik kwijt aan Benzine + Verzekering voor een tomos ? Komt dan een 70cc op enz. Maar wil ff weten wat voor carb. En natuurlijk wat dat zuipt.
Hoop snel een andwoordt
Mvg,
Bas
waar zie jij airsal staan? 90km/h kom je wel in de buurt hoor...hoeft helemaal niet hoor... gewoon goed zoeken ipv meteen kopen.
btw 90 km pu met airsal en next? Tellertuning... :L
Nee wil het ong. weten en wil denk met een 75cc MK gaan rijden. Maaar heb gehoort dat de koppeling tering snelslijt dus ga naar het puch forum laterlekker belangrijk aleemaal, een brommer: kost geld dat is zo simpel als wat
hoevel geld ga je nooit weten, wat er is altijd wel iets met je brommer wat je weer wil veranderen.
een verzekering= schouwen: ga maar uit van ongeveer 200 euro
dan ken je de weg op, ik heb gelezen dat je met 70cc (uge uge 65cc) wil rijden: wat et gaat zuipen is toch niet belangrijk, rijd dan niet met 65cc
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten