Tering wat ben jij een mongool zeg, srry dat ik t zo zeg ma jezus...Mijn revival rijdt perfect Geen vastloper of een warmloper neej niks gewwon lekker rustig beginnen met inrijden en dan elke keer ietsje meer gaan met je brommer hij is nu ook nog niet helemaal ingereden als ik klaar ben dan hoor je me alleen voorbei komen je ziet me niet. Zo fucking snel gaan die revival het snelse tomos blok die er is
omg ! en snelle sigaar op een 16/16 carb en 65cc airsall...spruitstuk is 12
Maar hij heeft wel gelijk.heej we zijn niet allemaal schooiers zoals jou die geen gereedschap kunnen betalen en ik weet niet wie je een mongool noem want je bent zelf een kk mongool marinozz sukkel dmp zijn het beste afgewerkt lul en wat help jou dit topic met die onzin die je zegt, hou het lekker voor je als je leven je lief is.
South, Side, Soldier.
maandbanheej we zijn niet allemaal schooiers zoals jou die geen gereedschap kunnen betalen en ik weet niet wie je een mongool noem want je bent zelf een kk mongool marinozz sukkel dmp zijn het beste afgewerkt lul en wat help jou dit topic met die onzin die je zegt, hou het lekker voor je als je leven je lief is.
South, Side, Soldier.
Enige interpunctie(het gebruik van komma's en punten) zou wel overzichtelijker zijn.haha dit is fun zo slecht is me NL niet denk ik type gwoon snelle berichtjes op het forum en (het is niet voor een cijfer hoor)!
en BTW homoet zal wonderen doen?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten