dankje ik zal er morgen naar kijken het word alweer donker...of ik ga nog ff in het schuurtje bezig.spijker(s) krom maken en tussen de as en de keerring haken. Trekken met een tang zou dan moeten lukken. Zit wel wat vaster dan de begrenzingbus in het spruitstuk, dus zal wel meer moeite kosten. Misschien weet je een handiger oplossing te bedenken.
Ga iig nooit met een schroevendraaier tussen de behuizing en de keerring drukken/ draaien om zo meer speling te krijgen, want je vernield de zitting voor de nieuwe keerring.
Suc6
oke ik zal is kijke,.. of weet iemand anders het mischien zeker?iets kleinere sproeier als ik het niet fout heb
Ja de vonken komen van de bougie af zeg maar, en dan springen ze weg....maar dat is pas na een tijdje rijden...die vonkt altijd. Zie je vonken schieten buiten de cilinder? Kijk je bougiedop/kabel na op scheuren.
had dit eerder gepost en werd me toeng ezegt om kleinere sproeier te proberen.. nog niet gedaan ga ik morge doen.. maar wat me op valtook ff een vraag van mij
ik ben afgelopen weekend met mijn brommer bezig geweest...
heb de cilinder er afgehaald en weer netjes terug geplaats met nieuwe packinge/zuigerveertjes.. gewoon de oude bougie weer terug geplaats..
carterkap vervange... omdat het schroefdraad enzo allemaal dol was.. nieuwe olie er in gedaan..
en het achtertandwiel veranderd naar een 26..
heb nu 26/26
maar als ik nu gaat rijde stottert hij best wel.. als ik niet genoeg gas geef.. en daarvoor was dit niet.. gwoon een stottering.. als ik dan gas los laat en geef weer volgas.. dan is er niks meer aan de hand..
iemand een idee?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast