Toen ik hem kocht was alles nog orgineel. Er moesten alleen nog wat dingetjes aan gebeuren, want die jongen waar ik hem van heb gekocht had zelf geen tijd meer om het te doen. Daarom heb ik hem natuurlijk ook een stuk goedkoper gekregen.
Het is een snor Tomos standard uit 2001. Hij rijd nu rond de 40 km/u .Hier en daar is hij wat verroest maar dat is grotendeels al vervangen. Allen de achterbrug en de onderkant van het frame nog maar die gaan binnekort overgespoten worden. Misschien de rest ook alleen ik weet nog niet welke kleur erbij(naast zwart frame).
Wat ik veranderd heb is:
- Stnd uitlaat met dikke bocht
- Voorkapje van een puch
- Lexus achterlicht
- Chrome achterveren 300mm
- Progrip handvatten
- Chrome tankdop met slot
- Zijstandaard
- En nog wat kleine dingetjes zoals stickers e.d. eraf
Wat ik nog ga veranderen:
- Overspuiten
- Kleiner ATW(26) nu (33)
- Bromkop
- Proberen een begrenser erop te maken
- Stickers
Zo was hij eerst:

en zo is hij nu:

Ik heb alleen een klein probleempje. Mijn voor en achterlicht doen het alle 2 niet meer. Ik heb hie rop het forum al veel gezocht maar het is nog niet opgelost. Ook heb ik alle draden en de lichtspoel al nagekeken maar daar wa sniks mis mee. Zelf dacht ik ook al dat mijn spanningsregelaar doorgebrand zou zijn maar dit kan niet omdat mijn lampen het zsoms weer heel even doen. Weet iemand misschien waar dit aan ligt?
UPDATE (17-10-06)
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat van me heb laten horen, en in die tijd is zijn er ook wat dingetjes veranderd aan mun tossie.
wat ik heb veranderd..
Uiterlijk:
- Dashbordje gemaakt, (Wat is dat een werk! en de bedrading hielp ook niet mee)
- Lang zadel,
- Bagagedrager eraf,
- Neon,
- Sportbandjes (voor: 2.25 - achter: 2.75),
- Velgen mat zwart gespoten,
- Kilometertellertje
Motorisch:
- ATW 22,
- Recht uitgeboord spruitstuk(15mm)
- Open luchtfilter:
- Bromkop,
Top: 66.4 echte kilometers!

UPDATE (26-02-07)
Vond het weer te zacht gaan dus nu een 70 eronder. Er is ondertussen veel mee gebeurt, waaronder 2 keer een vastloper. Nu dus een 70cc voor de echte snelheid en trekkracht

Proma komt er vanavond weer onder. Hij is krom bij de flens dus moet ff recht gemaakt worden, trekt nu valse lucht.